Pages

Sunday 24 July 2011

Bila sedang menunggu waktu..



Terasa begitu lambat masa bergerak....waiting for time to go work..earn some money.. for raya.. Then, berlakulah pentaipan tuk entry baru...captured new photo.. hahahaaha...
Bekalan?huh!hari ini aku masak bihun goreng "stupid" jea... for lunch? aku dah msk kobis and hangatkan sardin semalam yang tak habis buatan roommate aku.. Gila malasnya...
Baju dah beberapa hari tak basuh. Berpikiran..................... "Bila nak basuh nih!!!!!!" see!!! bila malas menjangkau tahap kerajinan..
For advice, tolongla jgn ikut sikap malas aku, tp kalau nak ikut BLOG aku, its good.... Selamat..Selamat.. Selamat...hmm...senang sikit, "bye!"

Eh..Eh..Hadui...dah bape kalila aku edit post nie....cam bengong jer aku rasa....td lepas rest, oleh sebab mkn terlalu banyak...aku serve customer pun cm bengong..malu cgt aku rasa..haha..customer minta saiz len, aku bg saiz len..tanya saiz yg ada, aku kata x da..,mnta kasut len,aku cr n bg kasut len..tp kantoi ngan customer tue..rupa2nya, kasut yang dia nk, ada saiz yang dia nak..malunya aku ngan customer tue...asa cm nk duduk nyorok dlm wagon jer...hhuuuuuu:(

No comments:

Post a Comment