Pages

Friday 2 September 2011

Rinduku padanya...

Bila rindu menjelma pada arwah...aku termenung dan mngalirkan air mata tnpa aku sedari, hati aku berasa sunyi dan sedih. Aku tak sempat berjumpa dengannya buat kali terakhir dia meminta untuk berjumpa denganku. Kini, aku telah kehilangan kawan baik yang sangat baik denganku. Dia pergi meninggalkan aku selama-lamanya. Syawal menjelang buat aku teringat tentangnya. Hari raya yang aku pergi ke rumahnya adalah kali pertama dan tanpa aku sangka, itu jgk adalah kali terakhir. Baiknya dia melayan aku. hmm..... Sudah hampir 4 tahun dia pergi, tp kalau aku terkenang tentang diri arwah, sudah pasti air mataku mengalir dan surah Al-Fatihah atau surajh Yassin aku sedekahkan padanya. Azhari....Semoga rohnya dicucuri rahmat. Walaupun aku sangat sayangkan arwah, tp ternyata Allah lagi sayang padanya.. Semua kerana dia adalah seorang yang sangat baik, tabah, sabar dan sangat berusaha dalam hidupnya dulu.. Sungguh aku tak tipu, dia sentiasa dlm hatiku. Kawanku yang sangat baik...

No comments:

Post a Comment