Pages

Thursday 29 December 2011

LeTiH SiUt!!!!!

Setelah sekian lama aku tinggalkan 'exercise' or 'sport' disebabkan keadaan diri yang tak mengizinkan. Hampir beberapa aku tempang kerana luka lamaku yang kembali. Dikala itu, aku kecewa dan sedih kerana segala yang aku suka paling suka tak dapat aku lakukan. Itula salah satu cara aku melepaskan stress, kecewa dan juga kemalasan yang kadang kala menghantui diri aku.
Hari nie, aku dah boleh berjoging dan yang paling best, aku dah boleh AEROBIKK!!!!!!!! :-)... Hepy kot walaupun kaki aku still ada rasa sakitnya tapi Alhamdulillah...baik lagi. Gila best dan puas  hati aku hari nie...hepy!!!hepy!!HEPY!!! SANGAT!!!. Tambahan plak, mak aku pun join aku buat kali pertama..Letih mak aku..hahahahahah....Thank you Allah for make me can walk and run again like normal..i'm just too hepyy..Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment