Pages

Monday 26 December 2011

PeDiH...

Apakah makna kejujuran???kesetian??janji??? Aku sendiri x tahu..Percaya???lagi aku buntu..sering diuji sebegini...x layakkah aku tuk gembira???betapa sukarkah tuk aku cr ketenangan hati???dimana jalannya???Sampai bila aku begini??dah berapa banyak tanda soal nie???GGGRRRRRR!!!!!! aku x phm diri sndri..aku takut terus hidup macam nie...aku takut diri aku putus asa...larikan diri drpd insan bernama lelaki.. Siapa harus aku percaya???aku sndri x pasti...sakitnya dan pedihnya hati aku..siapa yg tahu?? kecewa dgn diri sendiri...Bukan aku menyesal..cuma aku x yakin..suka dan duka terlalu cepat bersilih ganti..namun, aku akan tetap cuba menyayanginya dan percaya padanya...aku yakin dia dah berubah..pasal berpanjangan or tak..biarla masa, jodoh dan Tuhan yang tentukan....aku nak kegembiraan. aku nak dia bahagia dgnku....:-)

No comments:

Post a Comment