Pages

Tuesday 1 October 2013

Hari ini...

                Hye guys..!!!Assalamualaikum and have a great day every day. Today of course my great good day for me. Its very nice to share my knowledge to everyone. Yea....aku berjumpa dengan seorang sahaja hari ini tetapi kesan yang aku dapat, aku rasa sangat bahagia. Dia dapat merasai apa yang aku rasa. InsyaAllah, dia akan lebih terus berusaha untuk menyimpan. Selain itu, aku juga buat kol kepada client-client aku untuk sharing tentang satu plan takaful yang sangat-sangat-sangat berguna. Jujur aku beritahu sebelum ini aku tak suka pon sharing sangat tapi bila aku faham konsep sharing is caring is loving. So, aku kena share sebab kalau tidak aku berdosa. Alhamdulillah..ada yang sudi dengar. Aku harap aku akan dapat tolong orang lebih ramai agar masa depan mereka akan lebih bahagia InsyaAllah.

               Berapa ramai dikalangan anda nak tahu bagaimana untuk membina lebih asset dengan duit lebih? bagaimana untuk menjadi pelabur dan penyimpan yang bijak?

1 comment: